onsdag, snart helg

Det känns jobbigt med onsdag men ändå skönt, för det betyder att
imorgon har jag min lediga dag. Då ska jag till farmor, hon ska sy in
min balklänning lite. 

Det händer verkligen inte något just nu, lite småsaker här och där
men inget som bara WOOW! Inget jätte intressant liksom. Nu är
det iallafall bara 18 dagar kvar till vi åker det känns skönt att det går
fort, hoppas dessa 18 dagar gör det också.

Efter skolan idag ska jag träffa marie och emma vi ska fika och ta igen
lite, finns en del att ta igen. Pratade med emma igår i telefon, vi är som
två tjejer som går i mellanstadiet haha. 

hinner knappt träffa emmy denna veckan heller och det SUGER rätt hårt
faktiskt :( <3.

Nu ska jag återgå till lektionen..

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0