Exit

kom precis efter att ha sett teater, exit som per brahes teatertreor gjorde.
Så sinnesjukt bra var det! Blev så stolt över min Emma som jaa var kan
inte beskriva så bra hon var. Fast blev inte förvånad, min lilla älskling
är ju bäst på mycket annat också.


Emma du var så jävla bra, hade kunnat så och krama dig heela natten lång.
Ville liksom bara påpeka hur jäävla mycket jag älskar dej, du är den varmaste,
gladaste, goaste människan jag vet. Är så glad att jag har dig som en av mina
närmaste och bästa vänner. Du är heeel underbar, all kärlek till dig min underbaraste!
och du är min stjärna, precis som det stod på kortet. Sveriges nya stjärna också, men
mest min :) jag älskar dej.
LOOOVE !


Tackar världens bästa emmy, för världens bästa sällskap också :)
mina vänner är bäääst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0