blivit lurad ?

är ju trots allt första april, dock inte blivit lurad , men lurade pappsen på
morgonen idag. Ringde till honom på hans jobb
- Expodul inredningar det är stefan / Pappa
- PAPPA DU MÅSTE KOMMA HEM ! / jag
- Vad har hänt ? / Pappa
- MAMMA HAR RAMLAT OCH BRUTIT BENET /jag
- VA!? VAD SÄGER DU !? / pappa
- JA KOM HEM (låter som jag gråter) / jag
- SKOJAR DU !? / Pappa
- JA, HAHA, APRIL APRIL ! / jag
- DIN JÄVLA UNGE / Pappa

haha jaa det var kul, tyckte jag iaf. Hur som helst, varit på a6 idag, hämtat bilen,
fikat hos farmor, träffat emmy och marie en sväng i skolan efter mitt handledarmöte,
fikat med emma. jaa det har blivit en del saker under dagen men inget pluggande, men
imon ska jag plugga, JAG LOVAR. Plugga och städa ska jag göra. Ne vi hörs imon :)


/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0