3 veckor kvar!

guud nu är det bara tre veckor kvar till turkiet, hoppas dessa tre veckorna går
FORT :D. Sen är det balen och sen studenten OOH längtan.. 

jaa helgen har varit bra men lugn, skönt faktiskt. Var hos matilda igår
det var mys, massa tjöt, lite bus och mycket skratt !

Imorgon börjar en vecka som kommer vara FULL med plugg fram till fredag. 
Då är det valborg och jag hoppas verkligen emmy kommer vara hemma då :).
Imorgon är det tandläkaren på morgonen så hinner inte till skolan eller hinner
gör jag väl men kommer typ vara där en halvtimme sen hem känns lite onödigt.
Så imon hoppas jag på sol så jag kan sitta ute och plugga.

Nu är det dags för sängen..

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0