28 april 2010

Dagen har gått fort och nu är det kväll igen, jag är trött som satan.
Ska titta på ett avsnitt av greys anatomy snart hade jag tänkt. Dagen
har varit bra, dock inte hunnit plugga något men imon är det ju min ledia
dag så ska försöka hinna det. 

Skolan först sen hem till marie innan emma kom och vi gick och fikade satt där i
nästan två timmar, jättemysigt. Världens finaste flickor det där. Blev en sväng på
a6 och sådär. Tjötade och tittade lite, kom fram till att jag har en del inköp som måste göras
innan turkiet (18 dagar kvar). vi åkte till marie och sa hej då till emma. Vi gick och
hämtade upp emmy och promenerade mot stan, vi kollade in firandet av HV i allt regn
och för att göra en sak VÄLDIGT KLAR, jag hejar INTE på hv, jag HEJAR på LULEÅ !
Kul och bara titta lite och så iaf, blev JÄVLIGT blöt och kall, hade bara jeansjacka på mig,
bra jobbat, inte. Blev sugen på att åka och värma mig hos en speciell person men blev tyvärr
inte så.

Vi gick till emmy en snabbis sen körde hon mig till stationen (tack älskling), hemma väntade johanna
så det blev en promenad och lite prat. Nu ligger jag i sängen trött som satan och imorgon
på morgonen kommer rufus, oohh jobbigt hoppas han är trött för jag ska fanimej sova!


/godnatt puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder:)

2010-04-29 @ 10:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0