21 april 2010

tillbaka i skolan efter en natt i eksjö! Det var mysigt, umgås för
lite med matilda faktiskt, men jag ska till henne på lördag så
det ska bli ändring på det. Ska försöka få med fröken blom
också. Imorgon är det torsdag vilket betyder ledig och hundvakt.
Syster ville ta en fika också innan hon börjar jobba och det hinner
jag absolut med :).

Ganska lugnt i skolan idag, många verkar trötta och sega så
det är inte så mycket ljud. Har psykologi i eftermiddag och sen
blir det hem och slappa, ska försöka ta en promenad också,
eller ah försöka få med min kära kusin. Måste köpa en present
till emmy också, men hon vägrar säga vad hon vill ha ? säg
vad du vill ha kvinna <3 ;).

det var allt för nu,

/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

jag har redan fått min present skitunge! :) stockholm var mer än tillräckligt!

2010-04-21 @ 22:40:55
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0