20 april 2010

Nästa vecka är det maj redan, det går fort! Vi har börjat
oroa oss över våran turkiet resa, kommer vi kunna åka eller
sätter askan stopp? ja vi hoppas det går över snart så vi kan
åka för som vi har sett fram emot denna jäävla resan alltså.
Idag ska jag hem till Matilda och sova där, mysmysmys!
Pratat med min faster också så nu vet jag var min klänning
befinner sig, skönt att veta att den inte är borta och att den
snart är hemma igen.
Det händer absolut ingenting just nu! Ganska tråkig vecka
faktiskt, ska till matilda idag och på lördag också, vi umgås
för lite jag och den där tösen. På torsdag ska jag ju på teater också,
ska titta på emma när hon briljerar på scenen. Hundvakt på torsdag
också, ja det kanske händer lite saker denna veckan iaf..
världens bästa matilda ! <3
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0