19 april 2010

Emmy gick precis, så nu ska jag strax krypa ner i min säng och
försöka sova lite. Imorgon är det tisdag och vi vet att jag inte gillar
tisdagar. Dagen har varit bra, sov en stund idag när jag kom hem,
as always. Sen kom pappa och vi åkte till a6, tobbe behövde ny jacka
ochsådär. Emmy mötte upp oss där, det blev mat och mycket skratt.

När vi kom hem blev det en promenad med emmy på nästan en
timme, skönt att gå med henne, bästa :). Satt och tjötade lite
innan hennes buss gick hem. Det är väl det som hänt tror jag,
jag är på jakt efter färgade converse nu, är lite sugna på ett par
gröna, men det får vänta nu är det turkiet som det behövs pengar
till. 

Min förkylning vägrar ge med sig helt, fortfarande snorig och hostig
och nu har det kommit en ny blåsa, vilket känns jobbigt för risken
är ganska stor att det är en ny förkylningsblåsa, hoppas inte det.
Hatar att vara förkyld! Nu ser sängen ganska lockande ut så dags
att krypa ner, vi hörs imon :)

/puss m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0