viktigt att du vet detta.

det är när man gråter och när man är sårad över ngt eller
när man bara behöver en kram som man märker vilka ens riktiga
kompisar är. Jag hoppas du har förstått emmy att jag är en riktigt,
vän för jag tänker ALDRIG svika dig och ALDRIG lämna dig ensam.
Jag tänker stå bakom dig vad du än gör eller vilka beslut du än tar.
När du vill gråta kommer jag låta dig gråta och när du vill skratta
tänker jag få dig till det! ingen är lika bra som du, och att se dig ledsen,
ja det tar kål på mig. Därför är det viktigt att du vet att jag tänker stötta dig
nu när det behövs som mest och du kan ringa dag som natt. Helt sjukt
att jag har en sådan underbar vän som du.


Kommentarer
Postat av: emmy

naw :') du är bäst! <3

2009-09-12 @ 16:28:11
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0