varför blir det alltid som man tänkt sig ?

ja visste att det skulle bli såhär, skulle aldrig gett mig in i det här.
Nu är det slut på det. Skulle lyssnat på mig själv från början, det
var för bra för att vara sannt, jag har inte den turen och jag
är inte bra nog för att du ska bli intresserad av mig.
Jag var den jag är och det räckte inte.. Nu tänker jag
ge upp det där med kärlek.
Jag var rädd att bli sårad
,sårad är väl kanske att ta i ,men just den där känslan när
personen man börjar tycka om på det där sättet säger nej
oh det gör så ont..



Kommentarer
Postat av: Emma

sluta aldrig hoppas, du är för underbar för att gå till spillo! man ska vara glad om man ens får vara i din närhet! <3 :*

2009-09-20 @ 12:18:55
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/
Postat av: Emma

sluta aldrig hoppas, du är för underbar för att gå till spillo! man ska vara glad om man ens får vara i din närhet! <3 :*

2009-09-20 @ 12:19:09
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0