vad hände ?

jag skulle gått upp sju idag för att hinna till första sm matchen
som tjejerna spelade, nehe blev inget med det, haha !
Nu har jag precis duschat ska klä på mig och göra mig iordning
och sen åka in för att heja på tjejerna. Ni gjorde en kanon
match igår jag önskar bara jag fick vara med där ute men men.
Funderar lite på vad jag ska ha på mig också, jobbigt det där med
att välja kläder , haha !

Det händer inte allt för mycket i mitt liv just nu, var på innebandy
igår, när min kusin spelade, han är mycket duktig och gjorde två mål.
Han gör mig minsann stolt :) Världens bästa kusin ? jo det har jag ,
marcus du vet att det r du. Sen kollade jag på film med mamma innan
jag kröp i säng ganska tidigt. Nehe om jag kanske skulle ta tag i mitt
liv och klä på mig kanske ? ah så får det bli. Vi hörs ikväll mina vänner.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0