vilken kväll !

Lite längre inlägg nu när jag är hemma igen,
är trött som fan och SLITEN, haha men det är smällar
man får ta, dagen efter. Och idag är det helt klar värt det.
okej vi drar igenom fredagen lite snabbt.

Gick ju upp vid halv 8, gjorde mig klar och redo för
läkarbesöket, om ni missat det så ska jag operera
benen för att få bort lite av smärtan sen hoppas jag
att resten försvinner när jag vilar och kör rehab.
Åkte till skolan, käkade lunch med tjejerna sen a6.

Lektionen efter lunch kändes som en evighet, massa
tjöt, och ett klassrum som kändes som en bastu.
Rasten blev också a6men nej ingenting.
Sen blev det McDonalds sen kom syster och
vi gjorde lite ärenden innan vi åkte till emmy.
Började göra oss iordning sen framåt halv 8 kom
sanna och hannah och senare mikaela :) Sminkade klart mig och
fixade håret (eller hannah hjälpte mig).
Sen var det full rulle, Tequila, vin, cider, öl
haha! mycket skratt.

Tog oss till bussen och sen ja hamnade vi på lite
olika ställen innan det slutligen blev centrum och herregud
vad vi dansade. Dansade bokstavligen s mina skor gick sönder
(klacken lossnade) tackar hannah för lånet av skor. Sen hände
det både bra och dåliga saker. Saker man inte vet hur man ska tolka.
saker som gjorde än ledsen osv. Jag och emmy tog oss iaf till McDonalds
och träffade Jonte, Claesson, Victor, Anton Öberg och ngn mer, mycket skratt
hahaha ! Sen tog vi oss hem och landade i sängen snackade en stund
sen sov vi gott.

Vakna hos emmy, låg och tjötade sen blev det frukost sen en
promenad ,hamnade på a6, IKEA! Sen bussen till henne och senare
kom pappa. Är hemma nu, trött, ska hoppa i duschen vila en stund
sen :) hihi!tack för kvällen igår den bästa på länge :)
Speciellt Emmy,Hannah,Sanna, och Mikaela!

emmy du vet att jag ALLTID finns här<3

nu vet jag vad jag vill.. jag vill ha dig..

/xoxo


Kommentarer
Postat av: emmy

<3

2009-09-12 @ 16:00:08
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0