vågar jag ?

det finns så mycket jag vill ha sagt men som jag inte vågar säga,
så mycket jag vill, men jag vågar inte satsa ? Så mycker känslor
inuti mig som vill ut, ena sekunden vill jag gråta och andra vill jag
skratta! Vad är det för fel på mig ? varför känner jag såhär ?
Jag har mycket att tänka på, framförallt en operation och sen
är det den där känslan.. Att vara ledsen är det värsta som finns.
Många tror nog jag mår bra och att jag inte har något att vara
ledsen över, men det ligger så mycket i grund och botten som
kommer upp till ytan ganska ofta! Något som gör att jag kan må
ganska dåligt är mitt dåliga självförtroende, jag tror inte på mig
själv. När jag vill något så tror jag aldrig på det, får ofta höra
att jag är negativ och det är mycket att jag inte tror på mig själv.
Jag behöver någon som tycker om mig för den jag är, som kan
se in i mina ögon och säga att jag är bra, att jag verkligen är det,
jag behöver någon som tror på mig! Någon som håller om mig när jag
är ledsen och säger att allt kommer bli bra.. Det finns så mycket
känslor, så mycket som vill ut, vågar jag vara ärlig, vågar jag verkligen
satsa denna gången ? Vågar jag öppna mig ordentligt och visa allt som finns
här inne, inte bara det bra utan det dåliga? Vågar jag visa vad jag känner ?
Jag är så rädd att bli sårad igen, och jag vet inte om jag vågar för jag vill
inte bli sårad en gång till. Men om jag inte satsar kan jag inte vinna ?
Denna gången är jag säker på vad jag vill, jag vill ha dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0