tröttare än på länge

ögonen går snart i kors, kroppen är seg och matt.
Fy fan jag är så jävla trött , funderar starkt på att krypa
ner i sängen men jag menar det är ju fredag och kl är
bara elva så får försöka hålla ögonen öppna ett tag till.

Kom hem från släktkalaset för en liten stund sen,
det har varit super mysigt. Orkar inte dra allt i detaljer
men gud vad jag älskar min släkt, underbara människor.
Mina kusiner är dem finaste i världen och är toppen !
Mina två mostrar har hjärtan av guld och ja deras sambos
är lika bra dem.! Är lyckligt lottad som har er <3.

Imorgon är det lördag, ska kolla när laget lirar sm,
hade hellre spelat men livet är inte alltid rättvist,
sen får vi se lite vad som händer inget är riktigt bestämt än.
men det brukar lösa sig, nu ska jag försöka ta mig igenom
ett teoritest sen sängen :) hörs imon mina vänner.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0