torsdag-min lediga dag

har precis käkat nu :) Idag är förkylningen lite bättre men
hostan är värre, så hoppas allt är bättre imorgon.
Ska slappa bort hela dagen och kolla på tv och kolla
ikapp alla 90210 avsnitt som jag missat. Imorgon
är det fredag och det betydr utgång, har en del saker
på gång nu men inget jag kan berätta förrän allt är
säkert , men guud vad jag längtar.

Imorgon ska jag till läkaren med mina benhinnor, är sjukt
nervös, inte för att han ska säga att dem måste operera utan för
att han ska säga att jag får sluta med handbollen och att det inte
finns något dem kan göra. Säger han så då tänker jag skita
i smärtan och köra på en säsong till, jag är inte redo för
att sluta än. Jag saknar att få springa, jag saknar att få
träna med tjejerna. Imorgon kommer domen och jag
är sjukt nervös iaf. Hoppas allt löser sig!

nu blir det en smoothie och lite 90210 :)

Don't lose your faith,don't run away,
You can't win, if you never give in,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0