tillbaka till söndagsångest

söndag igen, mer ångest än vanligt.. Tackar emma
för den undebara kommentaren i det förra inlägget, du
är underbar <3. Känner mig ganska nere och trött,
idag blir det film hela dagen och bara ta det lugnt.

Humöret går upp och ner, försöker vara positiv ,
får se hur det går. Hatar när det blir såhär, jobbigt.
Imorgon är det måndag, ny vecka. Ska plugga
teori hela jävla veckan. Har en del uppgifter
jag måste göra också. Nu ska jag hjälpa mamma
med maten sen ska vi baka..

/puss m


emmy, glöm aldrig att du är den bästa vännen man kan ha <3

Kommentarer
Postat av: emmy

jag älskar dig!

2009-09-20 @ 17:09:39
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0