söndagsångest ?

jaa !usch hatar känslan när man vet att man måste gå upp innan sex för att
hinna till skolan, INTE KUL. Mitt humör är trots allt bra, mycket pga en person.
kan inte sluta le, sen hoppas jag personen tycker lika bra om mig.


Ska försöka hinna plugga lite teori idag, och det borde jag ju hinna,
ska bara orka också. Har varit en bra vecka , massa roligt, massa emmy <3.
Förövrigt ska hon sova hos mig imorgon också. Tror jag har hela nästa vecka
planerad också, mycket att hinna med just nu.

Måndag - Skola, Körskolan, Träning, Emmy
Tisdag - Skola, Körskola
Onsdag - Skola (Skolfoto, USCH), min plutt ;)!
Torsdag - LEDIG !
Fredag - Utgång ?

hörs senare idag :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0