Snygg dans i skolan..

I fredags eftermiddag när vi hade slutat och nästan hela klassen gått hem
förutom jag, henke,  emil, martin, samuel, klaes och mitti tror jag så ballade
vissa ur xD haha ! De lyssnade på musik eller ha emil satte på Ricky martin tror jag
och då jävlar drog det igår, henke började dansa och jag skrattade så jag trodde
jag skulle dö, min mage gjorde ont av allt skratt! Han dansade själv och sen
med ett paraply och ja jag vet inte vad, men kul var det. Tur att någon
kan bjuda på sig själv, tackar för det Henke, det behövdes den tråkiga
fredagen :) <3

Kommentarer
Postat av: XOXO O

Vad gör man inte för sin underbara klasskompisar <3

2009-09-26 @ 23:58:27
Postat av: emmy

hahahah han var i full gång när jag kom in, SJUKT rolig :D

2009-09-27 @ 00:42:18
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0