redan trött

ska snart sova, är galet trött idag ,
skulle pluggat har jag gjort det ? nej
för jag orkar inte det idag. Har iaf
varit en bra dag. Dock var inte emmy i skolan idag,
hon var sjuk :( så jävla tråkigt, känns
lite ensamt. Tur att jag får träffa henne imon
inte sett henne en i lördags :O! bäst är du <3.

Oh imorgon ska vi prova studentmössar,
LÄNGTAR så jävla mycket tills det är dags
för studenten. Ska även till IKEA med mamma
imorgon sen körskolan med emmy och sen
hem till syster yster. MYSMYSMYS :D
Sovmorgon på torsdag för då är jag ledig som
vanligt, måste plugga då men iaf! Sen är det fredag
det går sjukt fort. hinner inte med riktigt,
slänger in en dagens outfit om en stund tänkte jag,
men nu ha rjag slut på intressant fakta.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0