ny vecka, nya möjligheter

jaha måndag igen och ja,a är förkyld som
satan men jag mår annars sjukt bra.
Emmy sov hos mig igår tills idag, massa mys
,finns ingen lika bra som du älskling.
Vi kollade på film, var ute och gick
och pratade en massa, skönt att veta
att du alltid finns här och stöttar mig i ALLT ;)

Hade småföretagande idag. kommit på bästa
iden med sanna&emma , även malin ska va i våran
grupp. Gick till emmy efter skolan ,käkade
och kollade på tv innan jag drog till träningen och
hon till sin. Jag saknar handbollen galet mycket
mina benhinnor är åt helvete. På fredag är
det läkaren som gäller då får jag reda på vad
som händer. Tjejer ni ska iaf veta att jag älskar er
ni är bäst :)

Har precis käkat lite och pratar med emmy :)
nej orkar inte mer

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0