nu kör vi !

nu skiter vi i det som hänt och ser framåt, mycket som ska hända
innan oktober är slut. En operation om ungefär tre veckor, en resa
eller ah rättare sagt två. Hoppas allt blir som planerat bara.
Lovade ju bilder från gårdagens shopping, bilderna blev ganska
dåliga, men ska försöka lägga in dem senare, älskar mina nya skor
och min nya jacka, så nu är jag redo för en kall höst, ju tidigare
den kommer desto bättre. Nu behöver jag bara en fin mössa,
halsduk och ett par mysiga vantar :).

Ja, annars händer det inte så mycket har kollat på film,
17 again, faktiskt rolig film, värd att se iaf. Mamma och
jag ska nog se Fast and the furious snart, eller hon nämnde
att hon ville se den. Ska försöka gå ut och gå en sväng sen
skulle vara skönt, se om jag får tag i johanna sen så hon kan
följa med.

Imorgon är det måndag, ny vecka nya möjligheter.
Min vecka kommer i stort sett bestå av plugg, både
skolan och teorin men ska hinna med körskolan också.
Men det löser sig, nej ha en fortsatt bra dag så hörs vi ikväll,
då med lite bilder också :)

/puss m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0