Maybe i'm just overreacting, maybe you're the one for me.

snart rast , har haft ngn föreläsning om högskolan
men ja det var snurrigt och vi fattade inte så mycket.
Nu har vi lektion eller ah våran lärare kom precis,
projektarbetet nu fast om en kvart är det raast.
Känns som det kan bli en bra dag idag, men det
finns tankar som sänker mig lite och jag orkar inte
med negativa tankar så jag försöker att putta bort dem
för att vara så glad som möjligt. Men jag tänker inte
slänga mina problem med er så nu är vi positiva och glada
det är ju trots allt fredag och snart helg..

vi hörs senare,

/xoxo

jag och sandra <3

Kommentarer
Postat av: emmy

SÖTNOS! :)

2009-09-04 @ 09:54:21
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0