långt inlägg

tänker skriva ett sånt där lång inlägg nu..

jag mår sådär, förkylning är jobbigt och ont i halsen
är jobbigt. Har legat i sängen eller ah gör det fortfarande
orkar liksom inte ta mig därifrån. Emmy kommer sen,
hoppas jag iaf, blir väl till att hyra film och mysa.

Imorgon är det måndag och dags för skola igen,
om inte förkylningen inte blir värre dvs. Men det
hoppas jag verkligen inte. Denna veckan är fullspäckad
med saker jag ska göra. Träningar, körskola, läkare osv..
Längtar bort härifrån, vill till värmen och ta det lugnt.
Har planer med mamma också, hoppas på det
bästa när det gäller det. Men verkar som det kommer
bli av och hoppas verkligen det blir snart.

Just det min kusin sandra är gravid och hon är
ganska tjock nu och det är så fint ,det
lyser om henne och ja hon är helt underbar.
Igår när de var här fick jag känna när den
sparkade, vi längtar allihopa tills det kommer
en liten :).

ja, blev ganska lång ,tänker inte skriva mer nu,
vi hörs senare..

/puss

Sandra och jag på liseberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0