killar är långsamma

Lyssnar på musik,
deppar lite och ja ni vet hur det är på kvällarna.
Finns dock en person jag inte kan sluta tänka
på, önskar bara personen kan inse det och fatta
vad jag verkligen tycker. Tycker han borde inse det.
Men killar brukar ju vara ganska långsamma.


Kvällen har varit bra och slapp, kollat fotboll.
sverige sööög, jävla norge också. Surt med ett själv
mål. Lyssnar på Lily Allen, som vanligt, det
är det enda jag lyssnat på hela veckan. Juste
kollade på film i skolan idag ''John Q'' , GALET
bra film, blev helt rörd och vi ville gråta allihopa
haha. Nej men seriöst, sjukt gripande film, se den.

Har varit ganska deppig och negativ idag,
mycket pga allt runt omkring mig, men försöker
att inte visa det utan, visa den glada sidan
utåt. Det blir lätt deppigt när man känner som
jag gör just nu och personen inte kan inse det
trots att vi pratar mycket just nu.. Sen
har man alltid sina orosmoment men det är sånt
som löser sig, hoppas jag iaf :).

Imorgon är det lördag, släktkalas för lillebror
som fyllt år, sen är jag sjukt sugen på bio.
Någon som vill följa med (A)? haha nej men
får se lite vad som händer. Skulle gått ut men har
under kvällen insett att nja , orkar inte riktgt
och alla verkar upptagna..

vi hörs imon..

/puss m


Kommentarer
Postat av: martin! :D

varför tar du dej på tutten gumman!? :D

2009-09-07 @ 08:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0