kass uppdatering

varit dålig uppdatering, men hinner inte med bloggen
mycket nu.

Igår hände det inte mycket,
Skolan, vi provade studentmössor, OOOHHH!
man längtar ihjäl sig nu typ.
Jag&emmy var på körskolan i en timme och pluggade,
duktiga vi är :D <3. Sen Hämtade min syster mig och
vi åkte hem till henne. Massa mys hos henne :)
Sov även där eftersom jag är ledig på torsdagar.
Sov galet länge, galet skönt.

Dagen har varit bra men gått fort, var på körskolan,
pluggade teori i två timmar och hade körlektion,
gick helt okej idag. Snart dags för prov..
Sen jag kom hem har jag pluggat ännu mer teori
och nu ska jag ta det lugnt och vänta på att emmy ska
ringa. Imorgon är det fredag , veckorna går GALET fort!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0