kan något stoppa mig ?

just nu känns det inte så!
Springsteen på HÖG VOLYM, oh då blir jag glad.
Folk som säger att springsteen är skit har inte lyssnat
varken på texterna eller musik. Oh han är så bra.
Skulle göra vad som helst för en konsert till med honom,
ni måste lyssna på honom, bästa musiken, i alla lägen



Blir ganska tidigt i säng idag, behöver min skönhetssömn
haha :). Ska passa på att skriva en rad till becka var ett tag sen
gud vad jag saknar dej nu, bättre du kommer hem nu.
Du vet att jag älskar dig snuttan , hoppas allt är bra där
borta men tenhult saknar dej :)

nu ska jag tvätta bort mitt smink och borsta tänderna :)

/puss m

emmy, jag älskar dej <3 du är bäst

Kommentarer
Postat av: emmy

<3

2009-09-15 @ 22:46:08
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0