härlig dag med härligt väder

vilken dag jag har haft, nästan inget att klaga på, shopping,
god mat, fint väder ja kan ju inte klaga.

Emmy och jag försov hos idag haha eller inte jag
utan hon, men det visade sig vara ganska lugnt iaf.
Sen åkte jag,mamma, johanna, susanne, sandra och
anette till ett lager med veromoda kläder , köpte en
t-shirt, leggins, och en kort kavaj, mycket bra grejer.

Sen övningskörde jag till stan med pappa och mamma och det gick GALET bra,
nöjd med mig själv, pappa skulle hämta sina skor. Det blev en sväng på stan,
nya skor ,ny jacka, två nya tröjor, YES :D Sen blev det farmor,
satt ute i solen med mamma ett tag sen somnade jag en stund på soffan
mycket skönt. När jag vaknade kände jag lukten av det bästa som
finns PITEPALT :D eller ah potatispalt och det är så gott, men nu är jag
så mätt så jag aldrig kommer behöva äta igen haha!

Kom precis hem, nu får vi se vad som händer, lägger
in bilder på dagens shopping senare. Föresten
du som undrar om sponsringen kan väl mejla till mig
[email protected] lättare att ta alla frågor där..

/Puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0