dagens planer och allmänt skitsnack

Lektion nu, eller ah tid för projektarbete!
Nu gäller det bara för oss att sätta igång med det
och köra på, det kommer bli suuuuppppeer :)
en liten tanke till flickorna runt bordet
Johanna, Matilda & Sofie, ni bara är underbara,<3

Vi har inte så mycket att göra mer än att leta länkar
och sponsorer, har tips på sponsorer så säg till :)
Vi behöver all hjälp vi kan få !

Idag blir det emmy och en massa mys.
Hon kommer till mig efter sin träning ,
då blir det film och massa mys, prata igenom
allt som händer just nu. För det ärganska mycket
runt både henne och mig nu och känns skönt att
ha någon att prata ut med.

Ja mer finns väl inte att säga, jag höll på att
försova mig, glömde ställa klockan så blev ganska
stressigt på morgonen. Så hann inte med någon
frukost, oh är GALET hungrig nu.

skriv en rolig kommentar behöver det, TACK !


/puss m

Kommentarer
Postat av: hon som sitter jämte dig ti höger

du är goooo:) å jag gillar din blogg! du är underbar martina <3

2009-09-18 @ 10:33:51
Postat av: matilda

tycker om dig med, massor marre och jag ska rappa någongång, måste bara hem o öva lite först ;)

2009-09-18 @ 10:34:55
Postat av: emmy

puss älskling! <3

2009-09-18 @ 10:35:09
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: hej

vad är de för arbete och vad går sponsringen till?

2009-09-18 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0