då var det fredag... IGEN

det känns som veckorna bara består av fredagar,
för nu går veckorna galet fort. Känns som jag upprepar
det i varje inlägg, men det är för att det går GALET fort.
Nu ska vi jobba med våra projektarbetem och ha samtal
med de mentorerna som vi ska inom det. Sen är det lunch
och efter det hälsapedagogik (det kommer bli en jobbig lektion)!

Efter skolan ska jag förmdoligen möta upp syster för en sväng på
a6 och sen är det till släktkalaset, det brukar vara trevligt
att träffa kusiner och mostarar och allt va det heter :)
Detta kan bli en bra fredag....

Dessa skor pryder idag mina fötter ;)


ha det bra så hörs vi sen mina vänner..

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0