clementiner, galet gott

och när man sitter och äter dem känner man verkligen att hösten
är här för det är ju nu när det blir höst som de kommer.
Jaha ja dålig uppdatering ? ja en anning men prioriterar
andra saker nu, framförallt mina vänner :)

Igårkväll åkte jag till habo, nu tänker ni habo :O, vrf?
jo för en av mina absolut bästa vän bor där martin.
Så jag var där tillsammans med John-Robin och vi
tittade på film, käkade lite och tog de lugnt . Jag
pratade med hans mamma och bror ett tag också,
underbara människor. Sen låg jag, martin& john-robin
och pratade till halv 4 och skrattade så vi fick ont i magen.
Tack för en trevlig kväll <3. Ni är underbara.

Idag blev det stan och a6 med pojkarna och även johanna
och syster en stund. Trevligt, myclet skratt även här.
Var galet trött i slutet så skrattade åt det mesta,haha.
skönt man är lättroad ibland ,right ? Skrattat mycket
åt ''sarru, bollibolli, kammar man uppifrån och ner eller neifrån
och upp?, Mamma, kenny äter upp allt schampo'' ! haha ja
helt enkelt åt kenny starfighter! ja pojkar gud va bra ni är.

När jag kom hem övningskörde jag med pappa,
det är nära nu och föresten bara två veckor kvar till
operationen, NERVÖST !Pratade med min bästa vän emmy ! .
Sen kollade jag lite på idol
pratade med mamma och syster och åt pannkakor.
Nu sitter jag framför tvn och har inga planer på att sova
eftersom jag är ledig imon, muahaha :D

som vanligt vill jag säga att jag älskar världens bästa emmy !


/puss m

Kommentarer
Postat av: Martin Törnfeldt

KUL DAG! :D:D hah , o hälsa kusinen din! hon var trevlig! :) <3



älskar dej vännen! :)<3

2009-09-30 @ 22:45:34
Postat av: emmy

DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST! <3

2009-10-01 @ 00:25:43
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0