bryr jag mig ? nej... eller jo det gör jag

innerst inne gör jag det. Ni kan låtsats som jag inte finns och som ni inte vill
prata med mig, jag kanske inte visar att jag bryr mig men innerst inne gör jag det.
Trodde ni var mina vänner men ni vänder  ofta ryggen till och jag tycker inte vänner
gör det. Men det sårar att se hur ni håller på men jag skiter i det nu, har tillräckligt
mycket annat att oroa mig för.. men halkbanan avklarad idag en sak mindre men
så fort det fösvinner en sak kommer en till. gee mig semester

Kommentarer
Postat av: emmy

vi drar utomlands istället och skiter i detta! gör kopior av oss själva som är 3409347097 snabbare och smartare så kommer vi tillbaka till balen och studenten :D kanske till jul också! ;) hihi!

2009-09-29 @ 15:39:54
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0