imorgon är det fredag... igen

veckorna går för fort ,jag hinner inte med allt jag behöver.
Känner mig stressad och det börjar bli för mycket för min hjärna.
Sen finns det vissa människor som verkligen räddar min vardag
eller ah hela mitt liv egentligen, ni vet vilka ni är.

Sitter och lyssna på ett nytt favoritband- Toms tivoli, galet bra.
Fick tipset av Lucas som förövrigt har den bästa musiksmaken
jag varit med om. Inte många som gillar springsteen men han
gillar honom och jag fick en massa bra tips av honom, b.la. Toms
tivoli, Eldkvarn, lasse Tennander. Sjukt bra, är fast :) Äntligen
någon som förstår sig på bra musik :D Tack Lucas !

Har precis kollat på veckans avsnitt av 90210, galet bra.
One tree hill är tillbaka också, men det är jag lite besviken på
faktiskt.  Dagen har varit bra, varit en sväng på stan, köpte ett
par gråa tights. Ska ju till stan med mamma på lördag då blir det
mer shopping. Har även hunnit med att övningsköra, galet bra
gick det idag! Svårt att sluta tänka på en viss person (j).

Imorgon är det fredag galet skönt med helg,
emmy kommer hit och vi börjar helgen med massa mys,
oh bästa du, du är den bästa vännen man kan ha,
tack för att du är du <3. Sen får vi se vad helgen
har att bjuda på har mina förhoppningar men något
som jag lärt mig denna veckan är att inte hoppas för
mycket för man blir bara besviken..

One day I’ll turn around, I’ll see your hand reach out
I’m only fooling myself, oh, But maybe when you smile
It means you’d stay awhile, Just maybe you’d save me now




Saknar schweiz galet mycket och jag saknar dej becka så det gör ont i mig, du vet att du är underbar och jag älskar dej till tusen, men snälla kom hem, jag saknar dej för mycket..

/pusss m :'(


Kommentarer
Postat av: Lucas

Underbart med någon som uppskattar riktig, bra musik:D

2009-09-18 @ 08:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0