ännu en dag över

och kom hem vrålhungrig och du står pappa och lagar mat,
min favorit mat hambugare och pommes, LYCKA :D
pappa är galet bra , världens bästa pappa <3
Trodde det skulle bli en lång dag, men ICKE
gått galet fort och det har varit en dag med mycket
skratt.

Började dagen med Samhällskunskap,
fick mycket gjort idag, STOLT över mig själv.
Lunchen tillbringade jag med söta malin :)
oh underbara du .Sen var det religion och redovisning
haha, matilda och johanna bad så fint till bönekallelsen
usch vad jag skrattade.

Sen när alla hade redovisat så skulle vi läsa
ur korananen, jävligt tråkigt men det funkade.
Sen var skoldagen slut och det var dags att
möta upp emma och det var så mysigt att träffa henne.
Du är så jävla bra gumman! Allt för länge sen sist,
ska inte ta så lång tid till nästa gång <3.

Nu ska jag snart käka sen idol och kanske en promenad
när mamma kommer, skkulle vara skönt :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0