You spend your life waiting for a moment that just don't come

Idag har varit en springsteen dag, tiden jag fick chans att lyssna på
musik det gick till att lyssna på springsteen, sjuukt fint :).
Dagar går galet fort ,knappt så man hinner med, det gjorde
även denna dagen trots tråkiga lektioner ,men tjejerna piggar
upp i skolan. Drar igenom dagen lite snabbt.

Började med sammhällskunskap, försesten sa jag att jag
fick MVG på våran lag och rätt uppgift som var JOBBIG.
Det fick jag iaf, YES! vi hade mest genomgång idag och
vi hade en lärarstudent som vart ganska tråkig att lyssna på.

Vi tog lunch men först en snabbis på a6, skrattade åt malin
som gick till fel provrum xD HAHA! Maten gick att äta idag,
spaghetti och köttfärsås. tjötade med tjejerna som vanligt,
mysmysmys!

Religion, kan vara det tråkigaste ämnet någonsin, speciellt
med världens tråkigaste uppgifter och en lagom snurrig
lärare! men det går an. Skulle disskuterat men som eric sa
''Det är ändå bara backlund som pratar och han gör det JÄVLIGT bra''
han är iaf ganska rolig, religion kanske inte är så tråkigt iaf..
Ah det där tål att tänkas på, vad tycker ni om religion ?
Slutade vid tre iaf.

Körskolan med Klaes och Pontus. Klaes stack så det vart jag
och pontus kvar. Snart klara med alla faser, ganska skönt.
Vi bestämde iaf oss för att käka så det blev pizza, så jävla
fint var det. Sen sa vi hejdå och jag tog bussen hem, fortsatte
plugga i två timmar(jag vet ja är duktig). Övningskörde en sväng
och sen mat. Kollade även på desperate housewives, alla program
ballar ut efter ett antal säsönger, tycker inte ni också det ?
Jag tycker jag är dålig med bilder så ska försöka bli bättre,
minst en bild varje dag eller nej minst två , blir lite roligare
att läsa då. Så från och med imon, minst två bilder per dag!

Nu blir det sängen :) längtat efter den hela dagen,
vi hörs imorgon mina kära !

/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

du är asbra älskling!

2009-10-06 @ 22:41:37
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0