vilken dag !

Har varit en busy day! eller egentligen har det väl inte det
men känns lite så. HAr inte tagit en enda bild idag trots jag
lovade det, förlåt ska bättre mig imon (eller försöka iaf).

Onsdag idag iaf, slutar kvart över elva, endast en lektion.
Dock hälsopedagogik, jobbigt ämne med tunga uppgifter.
Men det är ganska intressant ,för det mesta iaf.
Bestämde att jag&johanna skulle stå på gymnasiemässan
tillsammans nästa onsdag, innan operationen <3
Käkade lunch i skolan idag trots att jag slutade tidigt,
skulle ju till körskolan då behöver man mat i magen.

Fick sällskap av Pontus en liten stund idag också,
roligare när man är två så man har någon att prata med.
Har bara två faser kvar och de fixar jag imon efter lektionen.
Mamma hämtade mig sen åkte vi hem, fikade hos moster
sen blev det hem och plugga ännu mer men jag var så trött
så jag somnade. När jag vaknade pluggade jag ytterligare
en timme sen övningskörde med pappa.

När vi kom hem blev det käk och playa del sol,
förjävla roligt program xD. Nu sitter jag med min
godispåse och lyssnar på springsteen.

Ledig imon, UNDERBART !

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0