tom

Dålig uppdatering, i know! hur som helst, är pigg igen ,lite förkyld och
ont i halsen bara men snart fit for fight igen. Funderar på att ta bort gas
bindan men det blir nog imorgon känns som det blöder fortfarande.
Nu är det sista veckan innan höst lovet vilket känns skönt faktiskt.

Just nu är planerna för lovet NOLL men ändras snart hoppas jag.
Hoppas på att få åka och hälsa på mina kusiner i stockholm,
skulle verkligen behöva komma bort lite. Ska kolla vilka möjligheter
jag har att åka någonstans under lovet för bort ska jag och behöver jag.

Annars känner jag mig ganska tom, kan inte beskriva hur det känns,
men det mesta känns jobbigt för mig just nu. Mår dåligt och vill ingenting.
Känns som folk glider längre och längre ifrån mig och tar avstånd från mig?
Gör jag något fel!? Jag hatar att må såhär, som något är påväg att gå riktigt
fel och ofta har man rätt när det känns så.. så jag undrar bara var ska detta sluta !?

/puss m :(

Kommentarer
Postat av: emmy

du menar väl inte mig? :( säg till isf! <3

2009-10-18 @ 22:44:21
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0