tankarna en lördagnatt

Nu måste jag få öppna mig och ni får tycka vad fan ni vill
men jag måste få lätta mitt hjärta. Det där med kärlek var
lätt när jag hade mitt förhållande, jag visste vem jag skulle
gå till när jag var ledsen och när jag behöve någon då visste jag
att du fanns där. Det höll länge men inget varar föralltid ?
Jag trodde inte jag skulle klara mig själv
ja jag har velat ha någon vid min sida. Men nu har jag blivit
sårad för sista gången, det där med tårar blev en vana.

Men nu är jag trött på allt det där, jag ska sluta anstränga mig.
Finns det någon som tycker om mig där ute då visar han väl
det och anstränger sig för att bevisa att vi hör ihop? Jag hoppas
det. För kärlek är något vi alla behöver, kärlek och närhet.
Känna en känsla av trygghet. någon som visar att du är
den finaste i hela världen och att du är den enda.

Men nu vill jag inte slösa mer tid på att fundera på hur det
kunde varit eller hur det kan vara, jag tänker leva i nuet.
Jag är stark ,jag klarar mig själv! Nu lter det som jag ska
bli nunna, men så är det inte. jag känner bara att jag
hela livet trott att jag behöver någon och med någon menar
jag en kille. Någon som kan bekräfta mig hela tiden ,mycket
på grund av mitt dåliga självförtroende. Men jag vet att
jag klarar mig själv, jag behöver inte ha någon bekräftelse,
tycker ni inte om mig för den jag är så DRA !

Det är väl klart jag vill ha någon som tycker att jag
är finast i världen och säger att jag är den enda,men
jag vill att personen ska visa det. Våga visa det för
folk runt omkring att det är mig han vill vara med.
Jag vill ha någon som älskar mig trots mina brister
men jag vill att han ska våga visa det också..

Kommentarer
Postat av: emmy

han kommer när du minst anar det, tro mig jag vet! :) och du är stark, vacker och självständig! jag älskar dig massor och står bakom dig i med och motgång, du är en av mina bästa vänner! <3

2009-10-04 @ 00:51:58
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0