stolthet!

Min kusin Sandra är gravid, Hon är så vacker med sin mage.
Visserligen har hon alltid varit vacker men nu har en  underbar
utstrålning, en utstrålning som lyser glädje och stolthet.
Stolt borde hon vara hon kommer bli världens bästa mamma.

Igår var jag hos min moster och kollade på fotboll
då var hon hemma med sin pojkvän. Hon satt jämte
mig i soffan och jag hade handen på hennes mage under
nästan hela matchen och jag fick känna hur den lille
den inne vred, vände, sträckte på sig och sparkade.
Vi pratade om hur otroligt det är att hon har en liten
bebis där som om 1 ½ månad ska komma ut.
hur den reagerade om på alla ljud runt omkring, när
vi skrek började den sparka och vända.

Jag är så stolt över både sandra och hennes kille daniel.
För inga i hela världen har större hjärtan er och ingen
kommer bli lika bra föräldrar. Ni kommer vara så stolta
när ni håller den lilla i era armar och jag kommer vara så stolt
över er för ni är världsbäst!

Ja, jag känner stolthet när jag tänker på sandra och hennes mage
och jag känner stolthet när jag ser henne !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0