sliten

jag vet jag suger på att skriva just nu så ska försöka med ett bättre
inlägg nu då! Kom ju hem i tisdags kväll, blev tidigt i säng och upp tidigt
igår.

Duschade och gjorde mig iordning sen åkte jag och tog bort mina stygn sen
mötte jag upp emma för fika och skvaller ;) myys ! Promenerade på stan och
pratade om åtta glas som vi ska till på lördag och vad man ska vara utklädd till
och nu har jag nog kommit på mitt.

Sa hejdå till emma :( och åkte hem och gjorde mig iordning för det blev en
plötslig utgång med heed! Dansade så våra fötter gjorde så ont så vi itne kunde gå.
Somnade framåt halv 4 efter massa nattsnack och ja vaknade vid kvart i tio idag.
Mamma hämtade mig och vi åkte till mormor och morfars grav och nu är jag hemma.
Är trött och sliten idag senare så ska vi iväg till sandra en sväng och lämna lite saker.

Emma och jag ska börja med att modeblogga så vi börjar här ;)


Gårdagens outfit
Skjorta från Gina (ny, från sthlm)
Svarta jeanstights från Vila
Klocka från Esprit.
Ny frisyr ;)

Kort skinnjacka från Vila
Mössa från Åhlens City stockholm
Halsduk , mammas

Har förövrigt köpt nya skor som jag ÄLskar har dock ingen
bra bild på dem men det kommer :)

/puss m

Kommentarer
Postat av: Emma

vi kommer äga skiten ur alla andra modebloggare! hahaha

du är bäst <3 :*

2009-10-29 @ 14:16:02
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

söötnos! :)<3

2009-10-30 @ 16:31:22
Postat av: emmy

söötnos! :)<3

2009-10-30 @ 16:31:42
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0