saknar

jag saknar mina kusiner, mina kusiner som inte bor här utan i
stockholm och karlstad! Jag saknar min faster och mina två farbröder.
Jag försöker hälsa på någon gång om året och ibland kommer dem
till farmor men vi träffas max två, tre gånger på ett år. Det är för lite.
Ni är så himla underbara och ni är så JÄVLA bra så det finns inte ord
för det.Nu har jag bestämt mig för att innan jul ska jag hälsa på er
och så är det bara, JAG SAKNAR ER! ni ska veta att ni betyder mycket
för mig och kärleken till er är enorm.

Igår när jag skrev på facebook att jag ville bo i norr och också ha snö,
fick jag två kommentarer av min kusin tillbaka och han hade galet rätt.

jag saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0