prata med någon på andra sidan jorden

det var uppskattat att höra din röst becka, att få höra att
du verkligen mår bra. Ja det går inte beskriva, jag saknar
dej något enormt ska du veta. Inte pratat med dig på flera
månader. Satt och kollade på idol sen hörde jag hur det plingade
nej då var det becka som ringde på skype, tacka vet jag det.
Har svårt att förklara hur skönt det var att prata med henne,
få höra hur det är, hon berättar saker som hänt. Skrattar
precis som man gjort förr. jaa jag saknar henne verkligen.
Vet inte om ni varit med om att någon som står er så nära
som becka gör har varit så långt bort , vi vet förmodligen allt om varandra och jag
litar på henne till 110% vi har upplevt våra liv tillsammans
så minnen finns det. Hon har alltid funnits nära men nu
är hon på andra sidan jorden, jag kan inte krama henne
när jag vill, se henne när jag vill. Jag får vänta i nästan ett
år till eller ja till nästa sommar innan vi ses. Det är jobbigt
att någon som står så nära är så långt bort.. Becka jag saknar
dig men det vet du nog och att du betyder mycket är väl inget
jag behöver säga för det hoppas jag också du vet..
jag älskar dej kusin vitamin, !


Vi bjuder på dem här, right ? LOVE YOU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0