ny dag att klara av med smärta

nu är jag vaken, emmy ska snart åka :(. Skönt att ha henne här
hon äe verkligen bäst, ni förstår inte kärleken till min bästa kompis,
går inte förklara i ord och hon får alltid mig att skratta. Dock varit en jobbig natt
smärtan tar kol på mig plus att jag har åkt på en riktigt förkylning.
Tog precis smärtstillande och alvedon så jag slipper smärtan en stund.
Ni förstår inte hur ont det gör, grät till och med lite inatt ja det är inte
lätt men får se framåt och hoppas det blir bra när allt är över!
Bandaget från knät till halva foten sitter iaf ;) haha ! Bjuder på bilder
från i fredags senare , kanske !
Här kommer iaf en !

i fredags var jag gladare och lyckligare än på länge, inga bekymmer
bara glädje och lycka. Tack vare mina vänner, tack :) <3

citat från emmy '' att byta ut lagerbäck är som att byta ut arne weise på julafton'' !
haha du är underbar :D <3

/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

haha toppenkväll som alltid med dig älskling! :D<3

2009-10-15 @ 12:29:23
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0