ingen rubrik

börjar bli sent eller sent och sent det är ju lördag men jag
är trött och har varit det hela dagen. Segat i soffan hela dagen
kollat på film med mamma&pappa och även moster som kom
förbi en sväng. Pratade med emmy innan, saknar henne <3.

Jag har jävligt ont i nacken, vet inte varför :/
har nog sovit konstigt eller något. Mina ben har jävlats
hela kvällen, dom gör GALET ont. Funderar på om det
beror på gårkvällen. Men snart kan jag inte dansa på
ett tag så passar på att slå klackarna i taket nu innan
operationen.

Ja,a har väl inte så mycket att säga, söndag imorgon
och söndagsångesten kryper närmare. Men veckorna
går fort och nu är det nära min helvetesvecka! Kanske
blir bästa veckan om allt går bra, HEMLIS!
Vi hörs imon eller ja senare idag om man ska vara petig.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0