en ledig dag till

ja eftersom det är torsdag idag är jag ledig ,skönt :)
Kom från körskolan för tio minuter sen, gick bra idag.
Ska köra som en galning med pappa fram till uppkörningen
så jag vet att jag klarar det ! Eller ah så det känns säkrare
iaf. Nu kollar jag på roast på berns, fyfan va härliga dom är.
Missade i måndags men pappa var så gullig att han spelade in
det  , tackar vi för <3

Måste påpeka att jag mår bättre nu än början
av veckan har klarat av några saker och det
känns som det börjar lugna ner sig, dock blir
det väl mer i början på nästa vecka.
Men att jag mår bättre är mycket tack vare
mina vänner som är GALET bra, ni förstår
verkligen inte hur mycket jag uppskattar er,
ni är ovärdeliga, jag älskar er

/puss m ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

PARTHEEEY IMORGON HOT STUFF!!!!!!!!!!!!! <3

2009-10-01 @ 21:58:26
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0