blå och svullen

mitt ben är blått och svullet och sådär men känns lite bättre men
var ett helvete i skolan idag. Gjorde galet ont. Drar igenom dagen lite
fort. Måndag morgon betyder historia, hade prov idag eller ja skulle
skriva en examinationsuppgift om andra världskriget gick helt okej.
Jag, Johanna & Henke satt i grupprum, haha ja en del kommentarer.
Sen blev det lunch på a6 med malin, sandra, henke, johanna och sen
kom emmy som förövrigt lyser upp mina dagar just nu. Lite snack och
mycket skratt, gick en sväng i affärer så gott jag kunde.

Sen skulle vi haft småföretagande som jag,sanna och malin bestämde
oss för att hoppa av. Skönt för vi fick ändå inget gjort. Snackade lite med
tomas, min mentor hade poäng så det räckte. Snackade med sanna och malin
och sen bussen hem. Men ändrade riktning blev hem till min moster ist.
Är så härlig, världens snällaste människa , satt och tjötade.
sen kom johanna hem, ännu mer tjöt sen dags för något  nytt i min vardag.

Nämligen hjälpa till med prova på lektioner i handboll i den nya idrottshallen
i tenhult. Det var jätte kul , härligt att få skjuta lite och sådär igen . Längtar till
min rehab är avklarad på båda benen. Det gick bra iaf och var superkul. längtar
till nästa vecka :).  Åkte hem till johanna en sväng igen men gick ner till mig, för
er som inte vet så bor vi knappt 30 sekunder ifrån varandra. Blev en film sen käkade
vi lite innan hon gick hem.

Mamma och jag har pratat lite om hur onsdag och torsdag ska se ut och tagit bort
bindan som ska dit imon igen men måste lufta lite haha xD Ska strax krypa i säng
och titta på just det roast på berns. Har varit en bra dag trots hur jag mår ,mycket tack vare
mina vänner. ! jag älskar er

Speciell rad till emmy som vanligt, kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar dej, du är allt!

och en till världens sötaste kusin johanna, du är ovärdelig så oehört tacksam att jag har dig!


/puss m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0