besvikelse

har aldrig varit på besviken på någon som idag! Någon jag har litat på till 110
procent svek mig för sista gången och nu vill jag inte träffa personen mer.
Har stått bakom den här personen i med och motvind, men bara fått lögner tillbaka,
lögner och svek. Idag rann det över även för mig. Jag mådde skit redan innan
sen när jag fick smset då brast det. Ledsen ? arg ? jag vet inte självklart men mest
besviken. Trodde vi hade rett ut allt, att allt var lugnt, men jag hade fel IGEN.
Allt var så bra och så gör du såhär IGEN vad är det femte gången? Varje gång
har jag förlåtit dig men det är slut med det nu. Detta var sista gången du har verkligen
fått mig att gråta för sista gången.. Jag älskar dej det kommer jag aldrig komma ifrån
och oroar mig för dig hela tiden. Och att du betyder så otroligt mycket och är en så stor
del av mitt liv kommer jag inte heller komma ifrån. Jag kommer ha dig i mina tankar men det
är det enda..Det är slut på det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0