äntligen klar

klar med teorin nu, för nu får det vara nog !
fortsätter imorgon efter skolan. Ska nog
gå ner och slänga mig framför tvn. Kommer
förmdoligen somnar jag tidigt ikväll, mycket
som snurrar och jag blir bara trött av att tänka
på allt!

Har inte så mycket att skriva mer än att jag
är JÄVLIGT besviken på dig och ledsen, men
jag kommer väl över det. Orkar inte ens bry
mig längre. Trött på folk som ljuger och sviker.
nej usch va negativ jag känner mig, nu blir det
clementiner och soffan,

/puss m

Kommentarer
Postat av: emma heed

Lycka till med uppkörning och teorin sen:)

Tagga inför fredag nu!!

:D

2009-10-05 @ 22:39:45
URL: http://emmaheedvarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0