Tema - ANT

jaha samma visa varje år, detta tråkiga jävla tema
blä! Föresten jag läser ganska många bloggar och
läste tyras idag http://tyras.se/ och hon hade skrivit
ett inlägg om kissie som jag tyckte var jävligt bra skrivit
så ja gå in och läs speciellt om ni inte gillar kissie.

Förövrigt så är jag fortfarande glad, känns som mitt
humör har stabiliserats och det känns bra och jag
börjar känna igen mig själv. Det känns skönt .
Dock har jag mycket att göra nu, sista veckan
innan praktiken, praktik i 8 veckor, kommer vara
borta i 10 veckor från skolan!

Hm ja, just det dagens outfit kommer eventuellt
senare ikväll :)Men jag har träning med tjejerna
så är inte hemma förrän framåt 8-tiden men ni får se
då. Ja annars är det ganska lugnt, har en uppgift kvar
att lämna in sen är jag klar innan jul vilket känns skönt..

Föresten så vill jag gärna ha torsdag nu (a), räknar dagarna
sötnos ;)!

Det var allt jag hade på på hjärtat, ni får idag en bild
på mig och världens bästa emmy :)

PUSS ÄLSKLING !

/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

du är bäst baby!

2009-11-17 @ 14:59:26
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0