söndagkväll

Nu är jag hemma igen, sitter i sängen ska strax hoppa i mitt nattlinne,
ja jag har nattlinne:P Har fått det av farmor, är som en stor t-shirt,
super mysig :)! Varit hos Calle och myst idag, ville inte åka hem :(.
Men imorgon börjar praktiken ochsådär.

Pratat med emmy också, saknar min lilla tös men vi syns i veckan.
Jag har svårt att vara utan emmy, hon är en jättestor del av mig och
mitt liv, som min andra halva. Måste prata med henne i princip nästan
varje dag annars blire jobbigt.

hm, jaa har inte alls mkt att säga faktiskt. Kommer sakna flickorna
nu när jag går på praktik men vi ses nästa lördag får då är det bak
och massa mys som gäller.

Det var nog allt för idag,
eller ah Calle vet att du läser ;) DU ÄR SÖÖÖÖTTT OCH JAG TYCKER OM DIG :D

/godnattpuss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0