mycket att göra

Dålig på att blogga jag vet, men jag hiinner inte riktigt,
prov hit, inlämning dit. Ska strax sätta igång att göra klart
lite uppgifter så har man det gjort. Skönt att slippa det.

Igår efter skolan tog jag en fika med världens mest underbara
matilida. Massa tjöt och mys, konstaterade att fika bör man göra oftare!
Sen tog vi en titt på balklänningar och drömde oss bort. Vid 5
skulle jag iväg till idrottshuset för första träningen med f95, mitt
projektarbete. Helgulliga tjejer. Matilda fick snällt sitta och vänta.
Pappa var gullig och hämtade oss bara för det var min namnsdag igår,
blev en sväng på ICA Maxi, lite choklad och sådär.

Matilda inbillade sig att hon såg fåglar xD HA ! ;)
nej skojar jag såg den också, TILL SLUT!
VI begav oss hemåt mot metropolen Tenhult och
hemma blev det käk, kolla på resor och klänningar
innan vi kröp i säng och tjötade tills vi somnade.

På fredag ska vi boka våran resa till turkiet :)
Ett galet tjejgäng är vi som ska åka och vi kommer ha
så jävla kul, LÄNGTAR! Idag kollade vi på film , Patrik 1,5.
Sen blev det hem och somnade gött på soffan och sov i
två timmar. nej ska ta tag i mitt pluggande!

Ha det bra :)

/puss m

Kommentarer
Postat av: emma heed

Ni kommer ha galet roligt:D

2009-11-11 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0